Ekonomi (DHA) - Demirören Haber Ajansı | Haber Girişi: 08.10.2021 - 12:38, Güncelleme: 08.10.2021 - 12:47

Hepsiburada ‘Kapıdan iade’ hizmetini başlattı

 

Hepsiburada ‘Kapıdan iade’ hizmetini başlattı

Hepsiburada ‘Kapıdan iade’ hizmetini başlattı
Hepsiburada, özellikle büyük şehirlerde zorlu olabilen ürün iadesi işleminde kullanıcılara kolaylık sağlamak amacıyla ‘Kapıdan İade’ hizmetiyle online alışveriş sürecini, iade konusunda da çok daha hızlı ve kolay bir hale getirmeyi hedefliyor. Hepsiburada, pandemi döneminde özellikle de büyükşehirlerde hayli zorlu olabilen ürün iade sürecinde de kullanıcılarının hayatın çok daha kolaylaştırmak için ‘Kapıdan İade’ hizmetini hayata geçirdi. “BÜYÜKŞEHİRLERDE YAŞAYANLARA KOLAYLIK SAĞLANACAK” Şirketten yeni hizmetle ilgili yapılan yazılı açıklamada, “Hepsiburada, yeni “Kapıdan İade” hizmeti ile, müşterilerinin satın aldıkları ürünü kargo şubesine gitmeden kolayca iade edebilmelerine olanak tanıyor. Normal şartlar altında e-ticaret alışverişlerinde, müşteriler satın aldıkları ürünü iade etmek istediklerinde kargo şubelerine giderek paketi geri iade etmeleri gerekiyor. Oysa bu başlı başına efor gerektiren ve içinde bulunduğumuz pandemi döneminde risk oluşturan bir süreç. Özellikle İstanbul gibi bir büyükşehirde yaşayanlar için işten ya da evden çıkıp trafiğe girip uygun kargo şubesini bulmak uzun zaman alabiliyor. “Kapıdan İade” hizmetinde HepsiJET, müşterilerin istedikleri gün içerisinde ve seçtikleri konumdan paketi doğrudan teslim alarak satıcıya geri ulaştırıyor. Ürün nasıl satın alındıysa iadesi de benzer şekilde yapılıyor” denildi. “YENİ ALTERNATİFLER OLUŞTURUYORUZ” Müşterilere daha fazla alternatif sunarak hayatlarını kolaylaştırdıklarının altını çizen Hepsiburada Operasyon Grup Başkanı Taner Timirci, “Hem satış öncesi hem de satış sonrası süreçlerimizi sadeleştiriyor ve müşterilerimiz için daha kolay hale getiriyoruz. Müşterilerimize sunduğumuz teslimat ve iade seçeneklerini her geçen gün çoğaltarak yeni alternatifler oluşturuyoruz. “Kapıdan İade” hizmetimiz de müşterilerimizin ürünlerini satın aldıkları şekilde kargo şubesine gitmeden iade edebilmelerini sağlıyor. Pandemi döneminde, bu hizmetimizle 1 yıl içerisinde müşterilerimizin 57 yıla denk gelen 500 bin saatlik zaman tasarrufu yapmalarını sağladık. Müşterilerimizin Hepsiburada’dan en uygun fiyatlarla, en hızlı teslimat ve en kolay iade seçenekleriyle alışveriş deneyimlerini en üst düzeye çıkarmayı hedefliyoruz” dedi.  
Hepsiburada ‘Kapıdan iade’ hizmetini başlattı

Hepsiburada, özellikle büyük şehirlerde zorlu olabilen ürün iadesi işleminde kullanıcılara kolaylık sağlamak amacıyla ‘Kapıdan İade’ hizmetiyle online alışveriş sürecini, iade konusunda da çok daha hızlı ve kolay bir hale getirmeyi hedefliyor.

Hepsiburada, pandemi döneminde özellikle de büyükşehirlerde hayli zorlu olabilen ürün iade sürecinde de kullanıcılarının hayatın çok daha kolaylaştırmak için ‘Kapıdan İade’ hizmetini hayata geçirdi.

“BÜYÜKŞEHİRLERDE YAŞAYANLARA KOLAYLIK SAĞLANACAK”

Şirketten yeni hizmetle ilgili yapılan yazılı açıklamada, “Hepsiburada, yeni “Kapıdan İade” hizmeti ile, müşterilerinin satın aldıkları ürünü kargo şubesine gitmeden kolayca iade edebilmelerine olanak tanıyor. Normal şartlar altında e-ticaret alışverişlerinde, müşteriler satın aldıkları ürünü iade etmek istediklerinde kargo şubelerine giderek paketi geri iade etmeleri gerekiyor. Oysa bu başlı başına efor gerektiren ve içinde bulunduğumuz pandemi döneminde risk oluşturan bir süreç. Özellikle İstanbul gibi bir büyükşehirde yaşayanlar için işten ya da evden çıkıp trafiğe girip uygun kargo şubesini bulmak uzun zaman alabiliyor. “Kapıdan İade” hizmetinde HepsiJET, müşterilerin istedikleri gün içerisinde ve seçtikleri konumdan paketi doğrudan teslim alarak satıcıya geri ulaştırıyor. Ürün nasıl satın alındıysa iadesi de benzer şekilde yapılıyor” denildi.

“YENİ ALTERNATİFLER OLUŞTURUYORUZ”

Müşterilere daha fazla alternatif sunarak hayatlarını kolaylaştırdıklarının altını çizen Hepsiburada Operasyon Grup Başkanı Taner Timirci, “Hem satış öncesi hem de satış sonrası süreçlerimizi sadeleştiriyor ve müşterilerimiz için daha kolay hale getiriyoruz. Müşterilerimize sunduğumuz teslimat ve iade seçeneklerini her geçen gün çoğaltarak yeni alternatifler oluşturuyoruz. “Kapıdan İade” hizmetimiz de müşterilerimizin ürünlerini satın aldıkları şekilde kargo şubesine gitmeden iade edebilmelerini sağlıyor. Pandemi döneminde, bu hizmetimizle 1 yıl içerisinde müşterilerimizin 57 yıla denk gelen 500 bin saatlik zaman tasarrufu yapmalarını sağladık. Müşterilerimizin Hepsiburada’dan en uygun fiyatlarla, en hızlı teslimat ve en kolay iade seçenekleriyle alışveriş deneyimlerini en üst düzeye çıkarmayı hedefliyoruz” dedi.

 

Habere ifade bırak !
Habere ait etiket tanımlanmamış.
Okuyucu Yorumları (0)

Yorumunuz başarıyla alındı, inceleme ardından en kısa sürede yayına alınacaktır.

Yorum yazarak Topluluk Kuralları’nı kabul etmiş bulunuyor ve offtherecord.com.tr sitesine yaptığınız yorumunuzla ilgili doğrudan veya dolaylı tüm sorumluluğu tek başınıza üstleniyorsunuz. Yazılan tüm yorumlardan site yönetimi hiçbir şekilde sorumlu tutulamaz.
Sitemizden en iyi şekilde faydalanabilmeniz için çerezler kullanılmaktadır, sitemizi kullanarak çerezleri kabul etmiş saylırsınız.